سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ارسال بار به میلان , فریت بار به میلان

ارسال بار به میلان , فریت بار به میلان

ارسال بار به میلان , فریت بار به میلان , فرستادن بار به میلان , حمل بار به میلان , هزینه ارسال بار به میلان , ارسال بار مسافر به میلان , ارسال لوازم منزل به میلان : بعد از روم پایتخت ایتالیا میلان دومین شهر بزرگ این کشور می باشد , این شهر در شمال ایتالیا و در دشت لومباری قرار دارد . میلان با مساحت 18377کیلومتر مربع دارای جمعیتی شهری در حدود 1324110 نفر می باشد.

 

ارسال بار به میلان

 

مسافرت و ارسال بار به میلان | شهر مد ایتالیا

ایتالیا به دلیل اینکه در طول تاریخ مرکز و پایتخت امپراطوری روم بود از این رو اکثر شهرهای این کشور از نظر قدمت و آثار تاریخی مطرح می باشند میلان نیز یکی از این شهرها می باشد که هم از نظر تاریخی بسیار شهر غنی است و هم از نظر مدرنیته نسبت به سایر شهرهای اروپا پیشرفته است. میلان ایتالیا یکی از شهرهای صادر کننده مد در دنیا می باشد از این رو تعداد شرکتهای زیادی در زمینه مد در این شهر فعالیت دارند این شهر در کنار شهرهای لندن ، توکیو ، نیویورک و پاریس به عنوان پایتخت مد جهان می باشد.

شهر میلان بعد از روم دومین شهر در ایتالیا می باشد که ایرانیان زیادی در آن زندگی می کنند.از این رو مسافران زیادی از ایران به این شهر تردد دارند اما مهمترین مسئله در مسافرت به میلان فریت بار یا همان ارسال بار هوایی به میلان می باشد . اما در زیر به بررسی برخی از خدمات شرکت فریت بار و حمل بار هوایی پادمیرا راه در فریت بار به میلان اشاره می کنم .

 

خدمات شرکت پادمیرا راه برای فریت بار به میلان | شهر مد ایتالیا

بسته بندی بار | ارسال بار به میلان

مسافران بیشتر نگران این هستند که در طی مسیر ارسال بار هوایی به میلان به آن ها آسیب وارد شود . شرکت فریت بار و حمل بار هوایی پادمیرا راه با ارائه ی خدمات اصولی درباره بسته بندی و همچنین استفاده از بهترین نوع کارتن های فریت بار برای بسته بندی لوازم شخصی ، منزل و… و استفاده از افراد متخصص در زمینه بسته بندی تا کنون بهترین خدمات را برای شهروندان ایرانی که قصد مسافرت بلند مدت به شهر میلان را داشته اند ارائه نموده است. برای اطلاعات بیشتر در باره بسته بندی می توانید روی آن کلیک کنید.

سایر خدمات پادمیرا راه برای فریت بار به میلان

بسته بندی کلیه لوازم منزل ( ظروف شکستنی ، کتابخانه ، البسه و…) در محل به صورت استاندارد
بارگیری جهت حمل بار هوایی
انجام تشریفات گمرکی با و بدون حضور مسافر : در این مورد برخی از مسافران لازم می دانند که خود شخصا به همراه کارشناس فریت بار برای انجام امور گمرکی حضور داشته باشد اما تعدادی از مشتریان نیز تمام امور را به عهده شرکت فریت بار قرار می دهند . شرکت پادمیرا با خواست مشتری عمل می کند و مهمترین مسئله رضایت مشتری است .
پالت بندی محموله در صورت نیاز : بعد از انجام امور گمرکی برای جلوگیری از آسیب دیدگی احتمالی محموله آن را در صورت نیاز پالت بندی می کنند. شرکت فریت بار و حمل بار هوایی پادمیرا این مسئولیت را نیز به عهده گرفته است .
در نهایت اخذ بارنامه برای ارسال بار به میلان : شرکت پادمیرا راه در کوتاهترین زمان با پایین ترین هزینه مسئولیت اخذ بار نامه شرکت های هواپیمایی مانند هواپیمایی امارات ، ترکیش ایرلاینز ، لوفتهانزا ، … را برای فریت بار به میلان را بر عهده دارد .

** توجه

قوانین ارسال بار به میلان تابع قوانین فریت بار به ایتالیا می باشد و تمام قوانین فرودگاه های ایتالیا یکی می باشند .

فرودگاه بین المللی مالپنزا میلان | فریت بار و حمل بار هوایی به میلان

فرودگاه بین المللی مالپنزا در شهر میلان بزرگترین فرودگاه بین المللی این شهر می باشد. این فرودگاه در 40 کیلومتری شمال غربی از مرکز میلان واقع شده است . این فرودگاه در سال 2010 به عنوان 21 امین فرودگاه شلوغ در اروپا شناخته شد. فرودگاه مالپنزا بعد از فرودگاه لئوناردو داونچی به عنوان دومین فرودگاه بین المللی ایتالیا می باشد. بر اساس آماری که کارگوی این فرودگاه اعلام کرده است چیزی در حدود 410 هزار تن بار سالانه در این فرودگاه جابجا می شود که مربوط به بارهای تجاری فریت شده یا بار مسافران می باشد.

کد سازمان یاتا MXP برای این فرودگاه و برای سازمان ایکائو نیز LIMC می باشد.

برچسب ها: , , , ,